Avuí baixada tranquileta el Geri i Jo desde L'Albiol a la Selva pel camí de sempre: tallafocs, Mas Blanc, Bonretorn, Mas d'Anguera i poligon. Demà una del Pont del Diable amb el Club. Es la primera vegada que anem a fer free ride a Tarragona, ja explicarem l'experiència.
sábado, 13 de octubre de 2007
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
Archivo del Blog
-
►
2009
(97)
- ► septiembre (1)
-
►
2008
(123)
- ► septiembre (6)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario