skip to main | skip to sidebar

Juancho i Gerard Sugrañes

domingo, 15 de febrero de 2009

COMENÇA L'ESPECTACLE!!!!!!



Enguany, es l'any del Gerard. Si tot va be tenim pensat fer la Mini Copa Catalana de DH. El Gerard apoiat per la seva familia i amics, serà present en totes les curses, ojala tingui sort en la seva primera temporada.
Publicadas por Juancho i Gerard Sugrañes a la/s 17:21

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Página Principal
Suscribirse a: Comentarios de la entrada (Atom)

Archivo del Blog

  • ►  2010 (17)
    • ►  marzo (4)
    • ►  febrero (5)
    • ►  enero (8)
  • ▼  2009 (97)
    • ►  diciembre (7)
    • ►  noviembre (4)
    • ►  octubre (10)
    • ►  septiembre (1)
    • ►  agosto (4)
    • ►  julio (5)
    • ►  junio (4)
    • ►  mayo (13)
    • ►  abril (22)
    • ►  marzo (19)
    • ▼  febrero (5)
      • UNS QUANTS NEGRES I UNA VALL, QUE GUAI!!!!!
      • El diumenge 22 de febrer ha començat la Copa Catal...
      • Mini Copa Catalana 1a prova Lleida
      • NUEVO CAMPILLO en VILAFRANCA del Penedès Por fin ...
      • COMENÇA L'ESPECTACLE!!!!!!
    • ►  enero (3)
  • ►  2008 (123)
    • ►  diciembre (15)
    • ►  noviembre (17)
    • ►  octubre (21)
    • ►  septiembre (6)
    • ►  agosto (18)
    • ►  julio (7)
    • ►  mayo (7)
    • ►  abril (7)
    • ►  marzo (6)
    • ►  febrero (9)
    • ►  enero (10)
  • ►  2007 (35)
    • ►  diciembre (12)
    • ►  noviembre (4)
    • ►  octubre (11)
    • ►  septiembre (8)

ENLLAÇOS QUE MOLEN DELS MEUS AMICS

  • Equip de descents Xavi Simo i Albert Julià
  • La zona DH de Abel Diaz / Rider d'Alcover
  • El blog de Xavi Simo
  • http://www.melicbikes.com
  • http://www.maxibike.es
  • El blog del Geri