Primera carrera de Copa catalana per a nens, amb un bon resultat per Gerard, esperem poder asistir a totes i que ens vagi tant be com aquesta.
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
Archivo del Blog
-
►
2008
(123)
- ► septiembre (6)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario